Sunday, April 16, 2006

easter in copenhageny


















with malin and dennis.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Joy! Prettige paasdagen en vertel nog eens wat we absoluut ooit moeten bezoeken in Kopenhagen.

8:55 AM  
Blogger iamjoy said...

Hoi Ellie! Vrolijk pasen!
Wat jullie absoluut eens moeten bezoeken in Kopenhagen, of wat ik een perfect dagje zou vinden en ik ben natuurlijk zo'n budget-reiziger, dus ik zou zeggen:

- een uur op de 25 kronor rondvaartboot
- lunch bij RizRaz (gezond) mediterraans vegetarisch buffet, voor ongeveer 10 euro je helemaal rond eten
- een paar biertjes kopen en aan het water van Nyhavn zitten tot de zon onder gaat

verder vooral veel rondlopen in de kleine straatjes, rondom het centrum, met kleine winkeltjes en bakkertjes. de 26e vlieg ik naar Zwitserland vanaf Kopenhagen, ik denk dat ik een dagje eerder naar Kopenhagen ga!

1:00 PM  
Blogger patrik said...

word

2:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

4:49 PM  

Post a Comment

<< Home